Wednesday, February 16, 2011

tak tau nak tulis ape...

assalammualaikum... ermmm dah bersawang benda ni... dah lame x berkarya kat sini.. ermmm ape nak cakp ek... just nak ucap selamat mnyambut maulidur rasul... byk kn selawat pada baginda... aku ajak ni pon takut gak.. takut tukang ajak x buat... sbb teringat ayat quran tu... tp insyaAllah aku akan buat jgk... emm 12.2.2011 hari tu , hari jadi aku.. xsambut pon ... just cam tu je.. cume ada la dapat hadiah dari yg ter......... sikit... ermm tp yg penting... ayah aku btul2 murah hati tuk hari jadi ke 21 ni... dapat lettop baru... biasa2 saje... tp brother tmpat jual tu mmg the best... ley kauteam ngn dia...ermmm tp bila dah beli si alim lak nak lettop aku... hehehe .. dgn pastas aku jawap... nak free x ley la bro... tp dia kate nak buat keje je sbb lettop dia meletop.. tp sbagai adik n insan aku x sampai ati tgk abg aku cam tu... lantas aku jual ngn harga RM 230 sahaja(harga sebenar RM 250)... tapi sampai skng x bank in lagi.. ciss kau lim.. aku nak upgrade lettop ni bro... hahaha xpe2 adik beradik nya pasal...ermm tp bila dah beli lettop ni xtau nak buat ape.. sume file aku ada dalam lettop lagi 1... lagi skali ayah melihatkn kemurahan hati nya...(sbb x sanggup tgk anak dia bosan tgk tv) dia bawak aku g celcom broadband n terus beli time tu gak... ok la tu.. ley aku serve internet... hahaha.... tq ayah ku... buat along n alim... cpat2 masuk duit... aku dah sengkek ni... kalau x aku tuntut sampai mati... hahaha k wassalam

1 comment: