Saturday, March 6, 2010

kembali...

Assalammualaikum...

Akhirnya aku kembali... ermmm hampir enam bulan aku tidak mengusik benda ini... mungkin kerana kesibukan dan kemalasan aku... aku tak tau ape nak tulis.... aku akan balik ke kolej ptg ni... jadi ni lah hari terakhir aku di rumah selepas sebulan lebih aku cuti... dan baru semalam aku berhenti kerja... rase sedih tu ada... sbb meninggalkan kawan2 kat tempat kerja dan meninggalkan seseorang yg telah mencuri perasaan aku... sebenarnya ada cerita yg indah di tmpat kerja aku... seseorg yg aku pgil kakak... tlah membuat aku jatuh hati pada dia... ermm aku rase xperlu lah aku cerita disini.... biarlah ia menjadi rahsia aku... tp ape yg aku tau skrg... aku sudah mula ada rase syg pada dia... dan.... ermmmm ya Allah peritnya perasaan ni... aku rindu kat dia... ya Allah kau kuat kanlah hati aku ya Allah... aku x kuat nak tolak perasaan ni...kadang2 menitih air mata ku... kerana takut cinta ni membuat aku lupa pada Mu ya Allah... salam......

1 comment:

  1. kalau dh suke kt org tu..
    terus terang jer, x yah nak selindung-selindung...melepas kang... baru padan muke...

    ReplyDelete