Monday, September 7, 2009

adik punya pasal

salam... pagi-pagi buta ni dah terjadi suatu kisah yang memang buat aku terkenang kisah 10 tahun lepas... tapi kisaha pagi ni semua angkara adik ... adikkkkk... kau sengaja nak batal kn puasa cik amu.. boleh lak aku termakan sekali ngn dia .... potato chips lak tu... bukan main sedap lagi... selamat la kakak aku sempat ingat kan.. Ya Allah, aku btul2 x sedar... tak pe.. xbatal pon pose.. sebab kita dalam keadaan x sedar... dan tu mungkin rezeki aku... tu je la buat permulaannya.. wassalam... p/s (siap kau adik)

5 comments:

  1. ape la ko ni muse, itupon ko leyh tergoda..
    wat malu je laaaa..
    baru bpe thn ko pose nih huh??
    adoyai2...

    ReplyDelete
  2. sedap an potato chip 2...asal x tepon aku...boleh makan sama2...ajak syaz sekali makan...hahahahahaha....puasa jangan tak puasa...

    ReplyDelete
  3. memang sodap... sampai tolan dua kali...huahuahuahuahuahua

    ReplyDelete
  4. alah, asal nk ajak aq pulak???
    sesuke korg jerk...
    weh nash, pmpan ade sbb lagi, ni ko pon nk jgk x pose..
    adoyai...
    muse, GANTI BLK!!!! hahahhahahah da batal da tuh....
    kahkahkahkah

    ReplyDelete